whatever it takes

nessebus ♥
får livet vara för bra ibland.. utan en baktanke?
varje gång mitt liv känns felfritt så backar jag undan, med tankar som inte låter mig vara sådär underbart glad. för jag tänker hela tiden att kommer något att gå fel.
det är ingen bra egenskap hos mig, det är ingen bra egenskap hos någon att inte låta sig själv vara lycklig! och nu mer en någonsin borde jag vara det, för jag kan inte komma på någonting som förstör just nu - världens finaste kille som bryr sig om mig mer än någon annan, underbara vänner som jag vet att jag kan lita på och som jag vet inte kommer att svika mig, bästa familjen som stöttar mig genom allt, nisse, simba & nelson.. och det är sommar!
känner att det är dags att kasta iväg tankarna på att något kommer gå skit nu när allt är så bra, för det behöver det ju nödvändigtvis inte göra.
dessutom.. imorgon någon gång sent på kvällen kommer erik & kryper ner bredvid mig för då är han äntligen hemma från norge.
som jag har längtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0