klassfest, sp(snart)3b!

trött & sliten efter en jättefin kväll & natt! så värt.
riktigt roligt att träffa mina classmates igen efter nästan halva sommarlovet! vi drack, vi grillade, vi pratade, körde drickspel och vi hade riktig tur med vädret också, en sådär fin sommarkväll.
när alla åkt hem var det bara jag, alvina, dennis, anton, johan och danne kvar och för att fördriva tiden lite innan vi somnade (eftersom ingen av oss var trött) så spelade killarna gh medans jag och alvina bastade och badade bubbelbad haha. så småningom fick vi sällskap av grabbarna också!
sen kollade vi film tills vi somnade.. och av alla ställen så somnade vi på studsmattan! det var annorlunda, men det var kul, och vi sov faktiskt väldigt bra där bland alla täcken, filtar och kuddar!
hur som helst. ikväll står jobb på schemat, börjar 18.00 & slutar kring midnatt :) efter det kommer erik och hämtar upp mig, hur fint är inte det?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0