säljer lite prylar!

Jag har bestämt mig en gång för alla att inte köpa ny häst.. i alla fall inte under de närmsta kommande åren!
Anledningen är framförallt att tiden inte räcker till - jag vill se världen, resa, studera, jobba osv. och ni som har häst vet hur begränsad man blir som ryttare. Därför känner jag att det inte är min tid just nu, eftersom jag är rädd att en häst kommer att sättas vid sidan av i mitt allt-jag-vill-göra-liv.
Så nu har jag satt ut lite tävlingskläder på hästnet i hopp om att bli av med lite från garderoben. Jag säljer än så länge två av mina tävlingsskjortor och två av mina tävlingsridbyxor. Så småningom kommer nog fler grejor att ramla in där.. men jag måste erkänna, det är svårt att sälja grejer som har tillhört Roxane. Det känns liksom som att jag säljer delar av våra minnen i samband med att jag säljer hennes utrustning.
Hur som helst, jag länkar sidorna till mina grejer här under så kika gärna in :)
Cavallo ridbyxor
Mountain Horse ridbyxor
Kortärmad tävlingsskjorta
Långärmad tävlingsskjorta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0