fina dagar med twinsen!

fy, vilka fina dagar jag fick helt plötsligt.
dom började med att julia ringde i lördagskväll när jag var på jobbet & berättade att hon och josefina satt fast i motala efter att ha påbörjat en spontantripp mot örebrotrakterna!
det kändes jättetrist att jag varken kunde hjälpa dom att ta sig vidare, och att jag dessutom inte kunde hänka deras resa! men då bestämde vi istället att vi skulle ses dagen efter.
så igår tog jag min väska & kilade till hallsberg där jag mötte upp julia, josefina och gustav som var mitt uppe i att avsluta en film hemma hos honom och när den väl var slut så gick vi tre tjejer iväg för att leta efter någon affär som kunde erbjuda lite käk.
hamnade på statoil och skrattade åt allt knasigt som hände där inne innan vi tog med oss vårt glada humör hem till josefinas place för skräckfilm och sen somnade vi efter lite mysprat om killar och alla problem som medföljer vad gäller det ämnet :)
idag startade vi dagen med varsin bagle & latte på god smak och sen tog vi bussen hem till mig för att baka godaste kakan, gå promenad med nelson och kolla på match point!
nu har jag vinkat hejdå till två av dom finaste tjejerna jag känner och jag vill hälsa dom båda att det var jättefint att ses igen! tur är så dröjer det inte länge innan jag & iaf julia springer på varandra igen, för om två veckor laddar vi om inför summerparty!!
imorgon ska jag försöka dra med mig någon till örebro, för jag är enormt shoppingsugen. sen ska jag till min fina erik för att spendera så mycket tid jag kan med honom, eftersom han åker till norge på onsdag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0