muffinsbak hela dagen lång! ♥

hej alla fina människor!
har alldeles nyss kommit hem från min första praktikdag! trivs redan väldigt bra så känner på mig att det kommer bli en bra vecka. jättemysig pratglad personal som får timmarna att gå lite snabbare, perfekt! har bakat muffins (som förresten fick toppenbetyg av en besökare) & morotskaka hela dagen hihi, passar mig utmärkt eftersom jag gillar att baka & fixa :)
dock vill jag att veckan ska komma till sitt slut redan nu eftersom min bästavän linnea fyller 18 år (!!) på fredag! woopwoop. hoppas på att festa hela natten lång med henne & fina vänner då, vi måste ju garanterat fira!
nu ska jag mysa resten av kvällen med O.C avsnitt & gosevalp ♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0