under 2010..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Reste utomlands på egen hand och köpt hund :)


Har du några nyårslöften?
komma i form igen :)


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej tack&lov!


Vilka länder besökte du?
endast cypern :)


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
28 mars!


Vad var din största framgång 2010?Största misstaget?

placeringarna med roxane såklart.. och att jag har växt mycket under året. misstag skulle nog vara att jag öppnade mig väldigt mycket för helt fel människa, någon som man absolut inte kan lita på! (men man lär av sina misstag!) ;)


Bästa köpet?

oj, har gjort många bra köp.. men måste nog vara en del av mina hästgrejer hihi :)


Vad spenderade du mest pengar på?
Roxane utan tvekan! men hon var värd det :)

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
när min bästa barndomsvän tog sitt förnuft till fånga och ringde upp mig efter att vi inte snackat på flera månader.. då blev jag riktigt glad & nu är vi lika tajta som förr :) och min vovve såklart, han är bäst!

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

30 seconds to mars - closer to the edge, daniel a-r låtarna, Howie Day - collide, alla hejdundrandes partylåtar som vi festat så galet till och NEEDTOBREATHE - shine on. :) 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

ledsnare. 

Vad önskar du att du gjort mer?
stått upp på mig själv och inte tagit så jäkla mycket skit, skrattat mer och vunnit på lotto :)

 

Favoritprogram på TV
himym & scrubs, inget snack om saken ;)

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jag var i skolan haha, blev gratulerad av alla klasskompisar och sen åt jag tårta & öppna paket hemma med familjen :)

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
hm.. likadan som tidigare år? kanske har börjat använda klackar lite oftare dock.. :)

 

Den bästa nya personen du träffade?

oj.. jag har träffat massa nya människor under året, tror inte jag kan säga vem som är bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0