too cool for school?

roxane & jag  förra vintern :)
vaknar upp efter en underbar onsdagseftermiddag & natt,
idag har mamma bett mig att hoppa skolan för att vara hemma med nelson hihi, inte mig emot! dessutom hade jag bara en lektion och då känns det rätt ovärt att åka i vilket fall som helst. den lille bollen ligger och sover bredvid mig i soffan efter en promenad, herregud vad söt han är! går inte att sluta kolla på honom.. lite för stora tassar för sin kropp och helt lurvig! jag ääälskar min fina valp ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åhh, vad mysigt!(hunden alltså)HAHA! jag somna på matte lektionen idag och hade dreglat ner min halsduk, höhö! fin bild! :)<3

2011-01-20 @ 16:09:23
URL: http://flyingechange.blogg.se/
Postat av: ellen

haha jaa vi har haft goskalas hela dagen nelson och jag :D hahaha du är sämst på riktigt xD thank you handsome ;) <3

2011-01-20 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0