standing on the edge

fixade ihop en söt liten bild på linnea i photoshop hihi.. :)
Countdown för skolan nu känns det som. uschfyblä jag vill inte dit för fem öre! tog hem kilohögar med plugg som jag tänkte avklara men det enda jag har åstadkommit är 3 frågor på geografin. känner att jag kommer få höra "ellen, du har inte lämnat in det här än.." och "ellen, hur går det med det där..". näää så fy, jag vill inte vill inte vill inte börja skolan igen! dessutom har lovet gått alldeles för fort och det är som alltid med mig, jag vill så mycket men hinner inte med..
antar att jag ska börja min nedräkning till sportlovet ist & planera in något riktigt kul då tihi. mamma & pappa vill åka upp till sälenstuga och åka skidor några dagar vilket skulle vara galet roligt med tanke på att jag älskar slalom (dock var det rätt längesen jag åkte det nu :/) så jag hoppas att det blir av :)
bästa linnea sov hos mig inatt också! vi kollade massa filmer, snacka om allt mellan himmel & jord och somnade med en tjock valp mellan oss hihi. vaknade först vid 7 imorse av att nelson attackerade linneas hår (för än gångs skull fick jag ha mitt ifred haha) så jag tog med honom ut på promenad och sen gick vi och la oss igen. vaknade andra gången av att linnea stirrade på mig och oj så rädd jag blev av att möta två ögon så fort jag öppnat mina ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea pirren pirsech

På ett sätt så...älskar jag den där bilden så himla hårt!! HAHA! Asgryyyyym juuuuu, höhö! Besegrar krokodilerna så hårt! :D

2011-01-09 @ 17:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0