se saker & ting från en ljusare sida *visselvissel*

fick den här kommentaren från lilla linnea på mitt inlägg angående året som gått & året som komma ska..
"Jaa, klart det kommer bli det bästa året, kommer bli ännu bättre om du kommer och hälsar på oss på ridningen någon gång :D Saknar dejj sååå mycket inte bara jag utan speciellt julia jennifer elmer och ALLA andra. Det är knappt kul att rida när inte du är med och peppar oss :( Saknar dejj sååå mycket Ellen :("
blir så ledsen när hon faktiskt tycker att det är tråkigare nu och jag känner gång på gång att det är DOM och roxane jag svek i samband med att jag slutade rida.
dock vet jag att carro, elli & sofia är mästare på att skojja till saker och ting så så länge dom är där kommer ni inte ha en tråkig stund linnea, det lovar jag ;) fortsätt kämpa så ses vi på framtida tävlingar i stället! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud neej, du svek oss verkligen INTE!!! Ärt bara lite trist att inte ha dejj i stallet längre, Jag är helt säker på att Roxane har det bra, har ingen aning faktiskt, har inte vart i stallet på jätte länge, nästan inte alls sen du slutade faktiskt.

2011-01-08 @ 19:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0