plugg, stress & sthlm.

Startade dagen med sovmorgon följt av en megalång stund i aulan med alla SPklasser för att lyssna på lärare som gick igenom alla kurser som vi ska välja till åk 3. jag har ingen aning om vad jag vill jobba som när jag är stor och därför är det så himla svårt att välja, för det är ju NU jag väljer min framtid! åh.
vi ekonomer har hur som helst 3 saker att välja på. tror det såg ut ungefär såhär. allt som jag skrivit efter "+" kan man alltså läsa parallellt om man vill men är inte tvungen :)
för min del blir det nog matte c bara & så väljer jag till något individuellt val, funderar på teckenspråk eller fysisk teater? ingen aning än som sagt men får skynda mig att tänka ut något innan 1 februari då allt ska vara inlämnat & klart! fy.
nu sitter jag & lyssnar på nelson som leker med sin allra bästa leksak, som för oss andra är hans allra värsta för den piper som jag vet inte vad! ska snart packa ihop & sen halka ner mot bussen (lovar att man skulle kunna åka skridskor ner dit) för att åka till linnea! imorgon blir det stockholm för hela slanten, är dock inte så pepp på det just nu men hoppas det vänder :)
åh jo förresten, nu har vi prov i psykologi & idrottsprofil också.
geografiarbete, engelskauppsats, läsa bok på engelska, läsa novell i svenska & skriva analys, idrottsprofilsarbete + prov, psykologiprov.. hoppas det var allt. jag har inget liv tack&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0