hästspekulerande i linköping!

trots att jag dom senaste sex åren har luktat häst dag ut & dag in så känns det himla ovant att sitta här nu och känna att kläderna luktar stall :) åkte ju med linnea till linköping idag för att kolla på en häst åt henne! jätteroligt att följa med och vara lite hästmänniska igen haha. dessutom var hästen hur fin som helst så jag hoppas för hennes skull att det går hem! :)
nu har jag levt på mackor hela dagen så det ska bli mumsigt med pappas hemgjorda pizza ikväll med milkshakes, glass & kolasås till efterätt hihi. måste snart börja synas på mig att jag äter som en gris haha!
linnea kommer ikväll också & så ska jag roa mig med att hålla min fina människa som ska fiska hela natten vaken..eller så blir det tvärtom.. anyway, blir great!
måste även tillägga att nelson kan sitt & ligg alldeles utmärkt nu! *stolt matte* :)


kommer ni ihåg när han var såhär liten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0