hand-in-hand grenade - bedroom eyes

Härliga söndag! åh, inte ofta jag säger så. söndagar brukar vara pain!



Linnea kom till mig igår framåt kvällen & så kilade vi ner till pizzerian där vi mötte Carro & Ellie :) var så grymt kul att träffa tjejerna igen och få snacka av sig precis som förr. Vi käkade pizza & spillde ner hela bordet, skrattade åt Linneas enormt roliga ansiktsuttryck på sin legitimation (HAHA!) och pratade. Efter det gick vi hem till mig & satte igång några avsnitt av solsidan! älskar den serien, så himla mysig och rolig :) och sen var det tänkt att vi skulle dra igång Forrest Gump men vi pratade på så mycket att tiden flög iväg och alldeles för snart var det dags för Carro & Ellie att kila hemåt. Kvar blev jag & Linnea som kollade runt lite på datan osv, snacka en massa som vanligt.. ni vet hur det är, och somnade bums när vi lagt oss till rätta i sängen hihi.
när vi vaknade på morgonen kilade vi ner lite spontant till Carro som bjöd in oss för frukost, hon hade gjort scones & varm choklad och sen någon himla god milkshakesliknande blandning. Det var verkligen jättegott och supermysigt att äta frukost tillsammans, en perfekt start på en regnig söndag!
Efter frukosten gick vi upp & spelade xbox 360 kinect haha och fysjutton vad kul det är (men jobbigt)! När vi sen var alldeles trötta drog vi igång sex and the city 2 tills det var dags för mig & Linnea att dra sig hemåt :)
Så nu sitter jag här, har precis slängt i mig en hög med pannkakor och ska sätta igång med lite plugg! Ha en fortsatt bra söndag alla, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0