bloggar från sängen :)

ligger som en padda i sängen med alla läxböcker framför mig.. men hu, jag orkar verkligen inte! har suttit nu och skrivit ner det som jag anser är viktigast att kunna till provet imorgon! dock har jag inte pluggat mer än så så det blir sovmorgon för min del & så gör jag provet på onsdag istället :)
spenderade som sagt kvällen hos linnea igår! det resulterade som vanligt i mycket prat, popcorn & godis! alltid lika fint att prata av sig om allt mellan himmel & jord med henne! idag sov vi länge och när jag vaknade hade linnea redan fixat fram frukost, mums!
→ nu! resten av kvällen måste jag läsa dum engelskabok (har räknat ut att jag måste läsa 32 sidor/dag om jag ska komma till s.175 tills på fredag) haha.. fyfan. ska även läsa klart en av novellerna i svenskan men eftersom jag har glömt mitt papper om hur jag ska skriva i skolan så blir det svårt att skriva analysen idag.
förövrigt så rullar livet på hyfsat bra nu! efter att ha umgåtts så mycket med linnea sista tiden så är jag numera grymt sugen på att skaffa häst igen haha. tur man har snälla föräldrar som inte har några problem med detta, men själv känner jag att jag nog måste vänta till hösten iaf.. det är för mycket i skolan just nu & i sommar måste jag jobba & hinna med annat :) we'll see, kanske jag står som hästägare igen till hösten? spännande ;)
"en person som inte kan lyssna kommer heller aldrig att kunna hästar"
jag tänker ofta på fina roxane, funderar på om jag ska vara arg eller besviken. hon var en så fin häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0