astma är ett helvete!

fy för att vakna upp helt tjock i halsen! medicin, varmt thé och nu mår jag bättre som tur är. har ingen feber men det är jobbigt att andas och jag blir andfådd bara av att gå upp för trappan ;s antar att det är astman som spökar i lungorna!
tänker ändå försöka pallra mig iväg till marieberg idag igen med mamma den här gången. vi ska försöka hitta lite presenter till storasyster som fyller hela 20 år på fredag, helt sjukt vad tiden går fort! :)
åh visst ja.. johan ville att nelson skulle sova hos honom inatt så jag fick sova ut imorse, dock hittade jag & pappa den här lappen på köksbordet idag ;)
kan lova att vi höll på att skratta ihjäl oss båda två haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0