don't make this easy, I want you to mean it.

norge, lom!
plugg upp till näsan och det känns som att det bara blir mer & mer!
har räknat ut att jag måste läsa 23 sidor/dag i and then there were none för att hinna klart med den innan deadline. har spanskaprov nästa måndag, psykologiprov nästa onsdag (?), geografiarbetet ska vara inlämnat v. 7 och så måste vi skriva någon skit om våran praktik också.
herregud jag vill inte ha mera nu! dock är detta ingenting mot hur vi hade det innan praktiken. pjew, det där sportlovet känns så långt bort fast det bara är två veckor kvar.. men hu så efterlängtat det är! ska se till att vara klar med allt plugg innan lovet så jag kan ta vara på varenda dag när jag har ledigt sen :) men såhär är det att gå samhäll gott folk! ettorna tror dom har mycket nu haha, men det är ingenting mot vad dom kommer få i tvåan. så jäkla skönt att ha gått halva tiden iaf.
imorgon ska jag & linnea skriva ett mail gällande projektarbete också! vi hoppas på att kunna åka utomlands och volontärarbeta så vi får väl se hur det blir med det :) om det inte blir som vi hoppas är mitt andra val att åka hem till norge, bo hos någon släkting ett tag & göra ett arbete där. we'll see!
nu ska jag ta ett pluggbreak och göra rent akvariumet. so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0