en perfekt start på lovet ♥

har haft en alldeles underbar start på lovet som jag tänkte skriva ihop några rader om nu!
började fredagen med att följa med admir hem efter skolan! mycket prat, mys och mumsig mat (hans mamma är en grym kock) gjorde våran fredagskväll! vi somnade i varandras armar framför TVn och vaknade upp på samma sätt, helt perfekt!
lördagen gick vi en promenad i finfina solvädret & sen tog vi det lugnt i varandras sällskap, åt någon maträtt från kosovo som var jättegod och sen kom pappa & hämtade oss eftersom vi skulle vara hundvakt på söndagen!
spenderade kvällen med filmtittande och massage! stackars admir kände sig inte alls bra under lördagen & söndagen (tack vare sin elaka flickvän som smittat honom med hosta) så jag fick ta hand om min sjukling lite extra.
söndagen vaknade vi upp ensamma i husen & började dagen med en dusch, frukost och lång promenad ner till hamnen med nelson! när vi kom hem fixade jag ihop en kanonmåltid, nämligen mina allra finaste pannkakor hihi och sen kollade vi lite TV tills mamma & alla kom hem igen.
kvällen bestod sen av hemgjort pizzakäk med familjen, solsidan, big brother och halva the walking dead.. sen somnade admir i soffan så jag drog ett beslut att gå och lägga oss i sängen i stället :)
idag har vi inte hunnit med så mycket eftersom hans buss gick halv 12. nu sitter jag ensam igen och saknar honom redan. hade precis blivit van med att ha honom hos mig hela tiden och sen är det helt plötsligt slut på vår helg och måndag igen!
anyway, nu ska jag fixa ihop lite käk & sen ska jag leta på mina hästkläder (förmodligen damma av dom också haha) och åka iväg till linnea för att träffa Goldie igen och fota dom lite, ska bli superkul! dessutom slipper jag somna själv ikväll också hihi, skulle kännas riktigt tomt att somna utan någon inatt när jag haft sällskap tre nätter i rad av min finaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0