tränatränaträna

Jillian Michaels
inspererades av Cecilia Hjärtmyr som tipsade om en jättebra träningsdvd. tänkte att jag lika gärna kunde ge det en chans & nu, ett pass senare känns hela kroppen som spagetti haha! känns som jag kommer ha en fin träningsvärk i morgon, sweet. iaf.. tack för tipset cissi, det var skitbra :)
kollade även upp hur mycket energi min kropp behöver/dag (även cissitips haha) och fick fram 1269. Hur man får fram det kan ni kika på cissis blogg, och få ännu fler tips från henne om träning. Cissis blogg hittar du här!
>> NU mina fina läsare ska jag fixa iordning mig lite, eftersom jag stinker svett mmmm, sen plugga lite matte samt läsa bok & invänta min grymma vän linnea som kommer vid 6! hoppas att mamma & pappa köper med lite kineskäk hem så vi kan gotta det framför solsidan ikväll hihi.
tror min söndag blir finfin. ser nästan fram emot skolan imorgon också, mest för att jag får träffa min snygging igen hihi. take care people

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul kul!

Hon har ju en sån jädra snygg kropp så det är inte klokt! Förebild :P

Men du kunde ju faktiskt ha länkat till min blogg... ;) haha

2011-02-27 @ 19:12:39
URL: http://chisono.blogg.se/
Postat av: Cissi

tar tillbaka, du hade ju redan länkat! haha!

Snurrig som vanligt ;)Kommer ihåg mitt första pass! Gosh, men nu kör jag steg ett med 3kg-vikter, det är jobbigare vill jag lova, och har börjat öka på vikterna på steg två :P Men skoj att man märker att det går framåt!:) Jag lovar att om man kör ett pass 5-6dgr i veckan så ser man tydliga resultat på två veckor! :)

2011-02-27 @ 19:15:04
URL: http://chisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0