they don't think what they say before they open their mouth..

har satt mig till rätta i lillebrors säng haha. hans rum var så mycket varmare än mitt så kände att det var skönare att sitta här.. dessutom, det han inte vet lider han inte av!
har nästan precis kommit hem från en kväll på marieberg. dock skulle jag endast köpa skor men kom hem med lite annat också, bland annat två jättesöta ringar som mammi köpte åt mig ♥

skolan idag var lika ovärd som igår. kom dit & gick till lektionen 10 min försent, lite lagom sådär. dock var det bara jag & na-ná som hade kommit då men efter en stund kom även simon och viktor. 4 pers på infolayout är nästan bra ju! älskar att alla ser den lektionen som dropin också haha, vi kommer lite när vi vill & går när vi är klara med det vi ska göra.
efter det försökte jag få tag på jonathan & linnea men näe inte alls, båda låg och sov så jag fick umgås med na-ná & gänget en stund innan my kom och vi gick och käka, sen kom faktiskt jonten också!
efter lunch var det spanskadags, var helt inne på att stanna lektionen ut idag eftersom jag har alldeles för mycket frånvaro från språket.. men så fick jag helt olägligt ett himla dumt sms (kommer dock inte skriva vad det handlade om här) som gjorde att jag blev himla orolig och jag kände hur hela jag började må illa.. fy. drog en vitlögn om att jag skulle till frisören & kilade ifrån snabbt som attan till jonathan & pratade ut om mitt spontana problem, så glad att han fortfarande var i skolan!
tog tidiga bussen hem & stannade till vid ekonomen på vägen dit för att prata & kramas lite med admir. älskar att han är så nära om dagarna för hu vad jobbigt det är att vara ifrån honom ibland.

nu vetifan vad som ska göras. borde plugga men det tar jag när jag kryper ner i min egna säng sen ist! känner att jag ska somna tidigt ikväll också & hoppas på att morgondagen har lite mindre action med sig tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0