nananana come on!

det kommer bli en galet bra kväll! hu vad taggad jag är, vill bara att klockan ska slå 17.08 då min buss går iväg till hallsberg för en kväll full av dans, onyktra människor, skratt & fyllelekar hihi. helt underbart med andra ord :) ännu bättre att min finaste kommer finnas på plats också och att vi sen får somna i varandras armar.. säkert på ett golv nånstans but still, i varandras armar ♥
sannis var här en stund förut & luncha med mig! hon hade med sig sin lilla vovve också som nelson tyckte var jätterolig! dock försökte han several times sätta på turbo så jag börjar misstänka att min hund är lagt åt fel håll hihi.
nu ska jag fortsätta fixa mig innan kvällen startar!
ha en lika grym kväll som jag kommer ha alla, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0