måndagskväll hos feijn vän!

har precis testat linneas massagestol & sitter nu i soffan med datan i knäet! eld i brasan och betnér på TV, vi är nöjda med tillvaron vill jag lova!
imorgon ska vi ut till stallet. linnea ska rida & jag ska fota, blir himla mysigt att få lite hästlukt på kläderna igen hihi. stallet är förresten himla trevligt och rykten säger att stallägarna är bland dom snällaste man kan hitta så jag tror linnea kommer stormtrivas där ;)
nu ska vi fortsätta att glo tv & dricka mjölk som pricken över i.
ha en fin måndagskväll allihopa för det kommer vi ha!

Kommentarer
Postat av: Lill nea

Är stallet då i esperud ??!!!???!!

I så fall kommer jaaaaag!!!!!!!! :D :D Allt som har med att göra att man får träffa dig igen , gör HELT KLART att jag kommer :D :D

2011-02-22 @ 15:35:57
Postat av: ellen

nej absolut inte esperud! vi skulle till stallet där linnea har sin nya häst :)

2011-02-23 @ 09:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0