I'm on the right track baby,

fint dygn hos min underbart härliga pojkvän! vi har myst i varandras sällskap hela dagen igår och hela natten. spenderade gårdagen med filmmys, tvtittande och massor av prat in på sena timmarna om allt mellan himmel och jord. känns så bra att ha någon som jag kan prata med om allting! efter i somras har jag haft så svårt att lita på människor så det känns skönt att admir verkligen har visat att det jag säger till honom, det stannar hos honom ♥
idag låg vi kvar i sängen länge länge efter att vi vaknat och kramade om varandra tills vi gick upp och slängde i oss lite frukost.
efter det var det dags för mig att åka hem för att hjälpa familjen att packa flyttvagnen. ett himla bärande blev det men nu är alla möbler på plats i den lilla lägenheten i kumla och där lämnade vi även kvar amanda.
så nu sitter jag här, största barnet i huset hihi och kan inte riktigt sätta finger på hur det känns! har väl inte riktigt vant mig vid det här än, det känns fortfarande som att amanda ska slå upp dörren vilken sekund som helst och allt är som vanligt. i vilket fall är det rätt skönt, det är svårt att bo så tätt inpå varandra när man är så olika så jag tror det här kommer bli bra för min & hennes relation till varandra!
under kommande veckor ska jag & lillebror byta rum också, renovera och göra snyggt där uppe :) blir skönt att ta över hans rum som är lite större än min lilla hamsterbur!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0