hej jag är sjuk hej

en snygg vän ;)
ligger nedbäddad i sängen laddad med halsduk & näsdukar. önskar inget hellre än lite pojkvänsmys i den här eländiga förkylningen :( i stället har jag hela skolan bredvid mig och bockar ivrigt av min attplugga-lista. än så länge har jag iaf röjt undan svenskarapporten och är helt inne på att avsluta mina jäkla frågor på geografin så att jag kan börja med analysen som säkert kommer ta sju år den också.
sov hos emma natten till idag och när jag vaknade så kände jag mig helt hemsk haha. lungorna & näsan har totalsvikit mig nu, nyser hela tiden och blir överansträngd bara av att gå upp för trappan. kul det där med astma.. fast nä.
trots det så var det himla mysigt med emma igår! filmmys, godis och tjejsnack brukar alltid lyfta mitt humör en smula. synd bara dagen efter när man inser hur mycket man faktiskt har att ta tag i så bäst att jag fortsätter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0