håll mig hårt,

åh vad dumt! spanade in snyggaste vårjackan & när jag hade klickat i allt, redo att skicka efter den så vips.. finns inte längre i lager. mygod vad ledsen jag blev :( brukar ha så svårt att hitta jackor som jag verkligen tycker om och så ah, otur helt enkelt! har även spanat in en fin väska men där strular det också med att skicka efter så får fortsätta mitt letande!
> idag! första dagen i skolan, seg & tråkig. fick dock träffa linnea & admir vilket gjorde dagen lite bättre, men vi saknade jonathan som har opererat knäet & därför inte kom till skolan! tänkte snacka med linnea om att köpa en b&j och kila upp till honom imorgon på någon rast? we'll see!
min söta pojkvän har dessutom lovat att laga mat åt mig på lördag eftersom vi är ensamma hemma då! (egentligen ska vi laga tillsammans men jag är ju ingen vidare kock så..) blir nog himla fint om inga andra planer dyker upp!
jag & mitt admir har förresten 1 månad idag, egentligen den 29de men det datumet finns ju inte i februari så.. ;) puss till oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0