feels amazing!

sjutusen faktasidor & en hyfsat bra analys senare sitter jag nu helt fri (nästan) från plugg! har endast boken kvar nu & så ska jag plugga lite matte under lovet, men åh så skönt det är att ha fixat allting nu. fanns verkligen stunder där som jag hade god lust att hoppa av skolan haha, men känner mig sjukt nöjd som fixat flera veckor fulla av läxor, prov, uppsatser mm. känns hur fint som helst och nu tänker jag ta kvällen till att slappa och inget annat = fem av fem toasters.
imorgon följer jag med mitt hjärta hem efter skolan & sover där. på lördag kommer pappa & hämtar oss och så sover vi hos mig under natten för att sen vara hundvakt åt nelson hela söndagen och så tror jag han åker hem på måndag igen. åh vad jag ser fram emot det här lovet och fy vad livet leker för mig just nu. underbara vänner, underbar pojkvän & ett stort plus att syster flyttar till kumla i veckan (tror jag iaf) hihi, även om jag säkert kommer att sakna henne när hon är borta. men å andra sidan får jag också bo i en lite större stad då och då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0