eat my words, then swallow your pride down





Hej vänner!
Jag hade en så perfekt, bra, fin och rolig fredagskväll igår!! Den började med en biltur till Laxå och Na-Ná för att fira henne som fyllde 18 år i torsdags! Det bjöds på god mat, fint sällskap och massa skratt åt alla konstiga presenter som Na-Ná fick öppna :)
När tjejerna bestämde sig för att dra in till Örebro för utgång så skjutsade jag ner dom till tåget och därefter åkte jag, Julia och Linnea hem till Julia för en tjejkväll där istället! Vi satt länge och pratade och skrattade åt alla pinsamheter som vi har råkat ut för, åt massa gott godis och öppnade varenda lucka i chokladkalendern hihi.
Sen bestämde vi oss för att hoppa i badet och så låg vi där fram till sena timmarna! Hur mysigt som helst.

Idag vaknade vi tidigt för Julia hade träning klockan 10 och jag skulle kila hem igen. Idag står pepparkaksbak på schemat och så ska jag försöka få tag på någon fin människa att spendera kvällen med! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0