spontana påhitt!



Hej finisar!!
Jag tänkte bara passa på att berätta om min kväll/natt som gick från världens ensammaste och tråkigaste till huuur bra som helst på bara några minuter!
Jag hade egentligen bara tänkt ligga hemma och kolla film eftersom jag inte hade någon lust till utgång. Men så fick jag ett sms från en kompis och helt plötsligt befann jag mig vid Oskars sommarstuga tillsammans med honom, Rebecca och Marcus! Det blev jättebra med badtunna varvat med bastu, gammalt supermariospel och avslutningsvis en jääättegammal vhsfilm som jag inte kommer ihåg namnet på!
Jag älskar spontana påhitt, dom är mina allra bästa för då blir det alltid så himla kul!

Nu ska jag däremot försöka planera ihop något inför denna kväll också, eller om jag bara tar det lugnt hemma med någon mysig film! Hur skönt är det inte med jullov? Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0