It always seems impossible until its done.




Hej finisar!!
Idag var sista dagen i skolan!! HUR SKÖNT? Och jag sitter och pratar musik med pappsen sen flera timmar tillbaka! Rocklegender som Bob Geldof, Phil Collins, U2, David Coverdale och hu så många fler kända röster har spelats nonstop här hemma och det låter i hela huset (vi passar på när inte mamma är hemma).
Har dessutom kikat igenom massa klipp från Band aid 1984 och Live aid 1985! Hur bra?? Fysjutton vad jag önskar att jag hade varit född då. Förstå att vara en av dom där 72000 människorna som fanns på plats i London, eller en av de 90000 i Philadelphia och se den tidens världsartister samlas på en och samma scen för att samla in pengar till svältkatastrofen i Etiopien! Vilken känsla!! Jag vill



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0