alldeles för många lappar fattigare..

hemma efter en dag på marieberg tillsammans med alvina!
hittade lite småsaker på rean - tre tröjor och örhängen och så fixade jag nya kameran också.
så nu sitter jag här och kikar på alla papper och insåg att försäljaren gav mig helt fel kamera!! jag fick en nikon D3100 som jag ville ha, MEN den dyrare modellen.. TROTS att jag bad om den andra. och dumma jag tänkte ju självklart inte på det när jag betalade (man litar ju automatiskt på försäljaren liksom).
2600 kostade det allt som allt, med försäkring och grejer.. så nu känner jag mig jättefattig, är jättesur och vill helst åka in och slå killen.
menmen, tur att jag får lön i augusti och september sen, och sen börjar ju studiebidraget att droppa in också så jag ska nog klara mig. men ändå, fan.
jag hade lätt klarat mig med den lite billigare kameran ju :(
jaaja nu är det som det är ellen, sluta sura förfan. hoppas bara att kameran lever upp till mina förväntningar nu!!

här är i alla fall dagens inköp! nu ska jag sluta sura och tänka att jag snart har fått in samma summa på kortet igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0