känner ett starkt behov av träning!

cypern, 2010
så fort jag har blivit helt frisk ska jag gå raka vägen ner till gymmet och skaffa gymkort!
nu får det bli slut med mina lata dagar, inget mer soffsittande och dåligt samvete för att jag inte har tränat.
jag har väl aldrig varit supertränad (bra kondis, biffiga armar osv.. ni vet) och missförstå mig inte nu, jag vill inte bli sådär bodybuildertränad haha ;) jag vill bara ha tillbaka min gamla kropp som jag hade innan jag slutade rida och få bättre kondition, må bättre helt enkelt.
dessutom är det vetenskapligt bevisat att fysisk träning har en jättebra effekt på psyket - man orkar mer, får bättre studieresultat mm. och det vore ju inte helt fel nu när jag går in för att ge allt mitt sista år på gymnasiet!
träning it is, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0