ullared imorgon!

vaknade upp utan röst idag! halsen gjorde ont, jag hostade och jag kunde endast viska mig fram.. tänkte att "såklart ska jag bli sjuk nu också" men efter en stor kopp thé, en macka, en kiwi, min astmamedicin och något vitamingrejs jag fick sist jag var sjuk så mår jag nu bra igen :)
ikväll ska jag kila iväg till linnea och sova där, för tidigt imorgon åker vi till ullared! har inte planerat att köpa något i klädväg, om jag mot förmodan inte hittar något som faller mig i smaken, men jag brukar inte kika kläder när jag är där.
tidigare år har jag mest åkt dit för att få hem lite nytt till roxane & mig själv i ridväg samt lite bra-att-ha-saker som hårprodukter, lotion och sånt där. i år är jag på jakt efter ett nytt hundkoppel & lite plock till nelson istället för hästgrejer!

Kommentarer
Postat av: JULLS

åh hur var det på ullared nurå? shoppade du nåt? man kan ju verkligen hitta allt emllan himmel och jord! :) PUSS på dig!

2011-08-03 @ 23:47:28
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0