natten är ung & jag ligger vaken!

du är mitt ljus ♥
det slutade med att jag slog igång första filmen i twilight-triologin.. hade inte tänkt se hela filmen för jag var så himla trött, men så blev det iaf och hu.. den är fortfarande lika bra!!
nu får jag kämpa för att hålla ögonen öppna! funderar på att bjuda över erik imorgon då jag är ensam hemma på kvällen & tvinga honom att se hela triologin med mig. tror dock inte att det är så populärt från hans sida men det kan vara värt ett försök ;)
förresten glömde jag att skriva hur besviken jag var över klädstorlekarna på ullared idag. en del kläder var faktiskt rätt fina men ingenstans, och då menar jag verkligen ingenstans, fanns det storlekar under medium. jag letade ihjäl mig efter xs-plagg eller åtminstonde small, men det var hur dåligt som helst med sånt.
därför fick jag nöja mig med en bh & lite trosor i klädväg, och några strumpor till erik.
SÅ. nu ska jag slå igen datan och ögonen och ta igen all sömn som jag gick miste om inatt då jag endast sov 3,5 timmar, pjew.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0