mördartorsdag!

hittade den här gamla bilden från avslutningsmiddagen i 9an, tjejerna i 9F! :)
Fysjutton vad kämpigt det var att dra sig upp ur sängen halv 6 denna morgon! Och ännu värre är det att tänka det är den tiden jag måste gå upp nu om dagarna.
En trött ellen åkte iväg till hallsberg med en lång skoldag framför sig, usch och fy vad det har varit segt.
Men nu är lektionerna igång nästan helt vanligt igen så det är skönt att slippa allt tjat om betygskriterier! Dessutom har jag bytt ut två av mina kurser, affärsjuridik och organisation och ledarskap, mot samhällskunskap B tillsammans med Nv3A. Egentligen är dessa två ämnen obligatoriska för ekonomer, men i och med att jag behöver samhällskunskap B till framtida studier så blev jag ett undantag. Det känns helfint!
Jag åkte hem tillsammans med syster som hämtade upp mig i hallsberg (skönt att slippa bussen) och när vi kom hem stod det nybakad äppelkaka i köket bakad av mammsen!! Himla mumma.

Nu ska jag plugga lite körteori och sen ska jag laga mat. När pappa kommer hem ska jag övningsköra till hallsberg och Erik, vi ska ha myskväll = baka och titta på twilight hihi.
Endast två lektioner imorgon, underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0