mer uppdatering & fler bilder..

lördagen blev tusen gånger bättre en fredagen, fler människor och så var det såklart skitkul att julia kom också!
dock spårade kvällen lite framåt slutet. vi tappade helt bort linnea, ingen hade sett henne, ingen visste om hon hade hämtat sin väska, den där hemska det nummer du försöker nå blabla..rösten spelades upp varje gång jag ringde henne!
dock känner jag min vän bra efter 18 år tillsammans och jag brukar få en knepig känsla i magen när det har hänt henne något, vilket jag lyckligtvis inte fick.
så julia & jag traskade hem efter att ha fyllekäkat hamburgare & pommes och vinkat hejdå till grabbarna och väl hemma hittade vi henne, nerbäddad och halvsovandes i min säng :)
därefter kände vi att det är bättre med plats i vårt gästrum, så vi tog med alla täcken och gick ut dit för att lägga oss.. men hittade istället två killar sovandes där inne!! förvånade stod vi och kollade på varandra en stund innan vi gick fram och kikade vilka det var.
jag kände killarna, som tur är, men blev rätt sur för att dom bara gått in utan att säga något.. men jag lät dom sova vidare & dom bad om ursäkt dagen efter, så det är lugnt. och nästa gång har dom lovat att fråga först!
dagen efter allt ståhej åkte jag & julia till harge för att spendera våran dag på stranden i solen!! filip & erik höll oss sällskap också :)
på kvällen träffade vi resten av killarna & grillade tillsammans vid sjön, det var jättefint & jätteroligt och framförallt jättegott att få i sig käk.
idag har jag vinkat hejdå till julia, efter en dag vid sjön & glass i hamnen. det känns alltid lika tråkigt att behöva säga hejdå till varandra, men nu får vi vara glada att vi lyckades träffas den här helgen, att vi hade så jäkla roligt och att vädret har varit strålande varenda dag!! TACK julia, linnea, erik & alla ni andra som var med den här helgen och gjorde den så otroligt bra och minnesvärd!
jag ska sno bilderna från grillkvällen sen, så fort julia har fått upp dom ;)

Kommentarer
Postat av: juliaa

iiiiih pusspusspuss!!!

2011-08-02 @ 23:30:39
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0