konfirmation stod på schemat!

randombild - pappsen och bror min på kolmården!
direkt efter jobbet igårkväll kom erik och hämtade mig och så åkte vi vidare mot hallsberg!
idag har vi spenderat hela dagen i kyrkan samt på fika hemma hos lynn och hennes familj (eriks kusiner) för emmy konfirmerades nämligen.
fick träffa lite av eriks släkt för första gången och fy vilka härliga människor, alla var jättetrevliga och det kändes inte alls sådär obekvämt som det kan göra ibland ni vet?
hur som helst, efter en jättefin dag satte jag mig på bussen hem och kände hur jag plötsligt fick sån himla kramp i magen! jag har fått det några gånger förut, allt oftare på senaste tiden, och det slutade faktiskt med att jag spydde i en påse i bilen på väg från bussen.. ja jag vet, så jäkla äckligt!! och jag är en sån där människa som spyr ännu mer om jag spyr bara för att det är så vidrigt :( uwe. usch. fyfan.

pappas teori är att jag kanske håller på att bli laktosintolerant (både faster och syster är det nämligen) men hu, det får vi verkligen hoppas att jag inte är!!
nog om det, nu ska jag gosa med nelson och komma på bättre tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0