i want nobody but you

rasmus, linnea, jag & johan röjer dansgolvet lite!
hejdär!! har haft en riktig hemmadag tillsammans med mina två favoriter, erik och nelson ♥
erik väckte mig inatt när han kom hem efter en lång dag i göteborg och sen somnade vi nästan på direkten.. eller, erik somnade medans jag låg vaken och lyssnade på alla konstiga ljud han gjorde i sömnen haha. gulligt men jävligt irriterande också ;)
idag har vi kollat första delen av sista harryfilmen, lagat mat, gått promenader med nelson, kramats pussats och småfirat att vi har två fina månader tillsammans idag.
tack min fina erik för att du har tagit så bra hand om mig när jag varit så sjuklig och eländig ♥

nu ska jag hoppa ner i sängen och försöka få lite sömn, så kanske den här hemska sjukperioden är över snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0