efter en dag på ullared!

hujedamig vad grejer jag har fått med hem idag!!
olyckligtvis glömde jag ta kort på allting innan jag placerade ut allt på sina ställen här & var.. men parfymer, smink, hundgrejer/leksaker, smycken, hårprodukter och liknande fick iaf följa med hem. dessutom kan jag tillägga att jag har köpt vad jag tror kan vara den snyggaste spegeln jag sett. det var ingen tvekan om att den skulle med den också!
nu har jag städat mitt rum och mitt badrum och ser fram emot att få krypa ner i min nybäddade säng tillsammans med nisse som redan tagit plats! ska kika ett glee-avsnitt och sen ska jag sova, nattinatti!
slänger in en bild på spegeln, bara för att jag den är så jäkla snygg!

Kommentarer
Postat av: juliaa

snygg!!! du behövde ju verkligen en bra spegel där :D <3

2011-08-04 @ 10:16:53
Postat av: ellen

jaa jag kände det jag också, och den där passar perfekt i mitt lilla run ;) hoppas ni har det grymt i malmö nu!! puss <3

2011-08-04 @ 14:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0