What are words

Hallå där ute världen!
Linnea sov här igår och åkte hem idag på förmiddagen. Vi startade dagen med en promenad upp till väderkvarnsbacken där vi satte oss längst upp på kullen med utkik över hela staden och solen i ansiktet, underbar start på dagen!
Efter det har gottat mig i solen hela dagen lång & min kropp har allt fått sig en början på en fin gyllenbrun färg, fy satan vad jag älskar sommar och solbrända ben :) Har till&med hunnit med att plugga lite spanska inför kursprovet så nu kan jag somna med gott samvete ikväll och vakna upp till en dag full av gäster då vi ska fira mig lite i förväg imorgon!
Mamma är i full gång & bakar tårtor där nere hihi, kan knappt fatta att jag stiger in i vuxenlivet på riktigt på tisdag.. att det bara är en dag emellan mig och the big eighteen!
Nuuu ska jag bädda iordning min säng & sen ska jag slänga upp lite bilder på nya rummet som äntligen börjar bli helt klart! pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0