hold your head high, when nobody knows your name

ge mig sommar & brunbrända ben, NU tack!
alarmet ringde 06.00 idag men det var endast admir som var tvungen att släpa sig upp då eftersom jag hade sovmorgon! kunde dock inte somna om utan honom för det blev så himla tomt i sängen.. luktade på kudden som luktade som honom en stund & sen gick jag upp jag också!
vi hade en superfin dag & kväll igår, precis som jag visste att vi skulle ha. åt vaniljglass med jordgubbar & hallon, promenerade med nelson, kollade film & framåt kvällen fick han massage av mig och så myste vi bara resten av tiden. fyfarao vad jag älskar den här killen, helt sjukt!
idag har dagen gått enormt långsamt. jag var tvungen att stanna kvar i skolan när vi slutade 15.20 eftersom jag hade utvecklingssamtal 17.00 (hinner inte åka hem emellan). men drog nytta av dom där timmarna och skrev lite på svenskauppsatsen, hade sällskap av sofie också så helt ensamt var det inte!
utvecklingssamtalet gick hyfsat bra, ligger på VG i de flesta ämnena.. några över & några under, så jag är nöjd. dock måste jag bättra på mig i matten (åh sjutton det har alltid varit mitt sämsta ämne) så att jag inte får underkänt i kursen.
blev så arg på min lärare för när hon snackade om matten så lät det på henne som att jag absolut inte kommer att fixa kursen & att jag borde fatta att det är för svårt.. kände att hon inte alls stöttade som man bör göra som lärare och jag fick nästan försvara mig själv.
tur som är har min kompis martin lovat att hjälpa mig med matten nu innan kursprovet & det är jag enormt tacksam för! det är så grymt skönt att ha vänner som är villiga att ställa upp på en när man behöver hjälp. TACK martin, du är guld värd!
så efter lite pepp från hans sida så känns det mycket bättre nu & den där klumpen som satte sig i magen efter att min lärare snackat negativt är nästan helt borta nu!
resten av kvällen ska jag ta det lugnt, hoppa in i duschen & kolla DP. imorgon har jag lång sovmorgon & på torsdag ska jag och linnea åka in till örebro efter skolan för en shoppingrunda & få lite girltime tillsammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0