shoppingdag med linnea! :)

mina fötter är nog färdiga att amputeras snart.. har gått omkring med skavsår hela dagen i skolan + flera timmar i örebro efteråt på min & linneas shoppingrunda! mina fötter ska inte behöva ta ett steg till i skor idag vill jag lova.
hur som helst så började vår eftermiddag riktigt roligt då en kille på tåget försökte gå på toaletten & dörren ville inte stängas.. han tröck på knappen säkert åtta, nio gånger & varje gång åkte dörren upp och han såg lika generad ut! jag och linnea kunde tillslut inte hålla oss för skratt och det kunde faktiskt inte han heller ;)
efter det gick vi omkring i olika affärer och letade kläder till morgondagens krogdebut! hittade dock endast en jumpsuit på newyorker som jag planerar att ha i sommar till brunbrända ben, inte alls vad jag var ute efter alltså.. men nöjd ändå!
avslutade vår shoppingrunda med ett fik & när jag sa till killen bakom disken att "den där vill jag ha" så kollade han konstigt på mig en stund & utbrast sen "hela?!" haha, oj vad jag skrattade. han måste ha trott att jag var tokig, men en så liten människa som jag kan ju inte trycka i mig en halv kaka själv borde han väl ha förstått? det var iaf rätt kul kommentar som både jag & linnea skrattade åt sen :)
dock måste vi åka in till örebro imorgon igen eftersom vi inte hittade vad vi sökte idag... wihu. men efter det taggas utgång woopwoop!
det är jag, linnea, johanna & linneas kumlakompisar anton, tim & nån mer är det som ska göra örebro lite osäkert, ska bli sjukt kul med förfest i kumla för att sen sätta klackarna i taket på strömpis!
nu ska jag inte sitta här längre utan jag ska kila ner och tappa upp badkaret för att chilla en stund med badspaet som jag fick av linnea i födelsedagspresent! sen är det full time för lite spanskaplugg & bigbrother! pusspuss

titta förresten vilken stor bit jag fick ändå, haha! orkade knappt äta upp & stackaren trodde att jag ville ha dubbla..
munkarna är från igår då det var askersundsmarken! jag & linnea gick enbart för att gotta.. tjockisar är vi alla gånger :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0