update!

sitter och funderar på om jag ska plugga ekonomi, matte b eller spanska.. eller om jag bara ska fortsätta städa & fixa på rummet och ge min garderob en genomgrundlig städning i samma veva?
spenderade hela dagen på ikea & marieberg igår tillsammans med mamma & lillebror och med mig hem fick jag ett skrivbord, en datastol, en bokhylla, en hylla, två tröjor & ett par converse! råkade dock gå in med min nya tröja i en vass kant och rev sönder den :( åh sånt där är typiskt att det ska hända mig, ska nog fråga farmor om hon kan vara snäll & sy den lite fint hihi.
när vi kom hem övningskörde jag med trafikskolan för första gången & det gick riktigt bra faktiskt, så nu ska jag fundera ut när jag vill boka in ett prov & försöka ta kortet så fort som möjligt! allt kommer bli såååå mycket lättare med körkort känner jag :)
resten av kvällen gick åt till att montera ihop dessa möbler & hu vad lång tid det tog! ska slänga upp lite bilder på rummet så fort det är klart så ni får se hur fint det blev! :)

nu känner jag att jag måste uppdatera om veckan hittills eftersom jag inte skrivit ett skit knappt! helgen spenderades som sagt med linnea och på måndagen kom admir hit i några timmar. vi gick ut på bron till "barnens ö" och satt och pratade på den en lång stund i solen innan vi gick över till ön & admir testade linbanan ;) sen satt vi och pratade ytterligare en stund på stranden. så himla fint att få sitta där i solskenet & den faktiska sommarvärmen med personen man älskar och bara släppa alla problem en liten stund ♥
när admir åkt hem kom syster ner till hamnen och mötte upp mig, så åt vi glass tillsammans & snackade om allt som händer i våra liv just nu! efter det åkte vi hem och grillade med mamma, pappa, johan och så kom linnea också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0