helloo eighteen!

liten ellen!





då var man 18 år fyllda :)
åkte till emma igårkväll & hos henne väntade en present bestående av smink, samt lite godisar! blev jätteglad & överraskad eftersom jag inte hade förväntat mig någonting! :) sen spenderade vi resten av kvällen med att fula oss, skratta & prata ikapp en himla massa om våra liv!
idag vaknade vi upp till en mummafrukost & sen var det dags för mig att åka till skolan! TACK EMMA FÖR EN SUPERFIN KVÄLL & PERFEKT START SOM ARTONÅRING ♥
efter det har dagen rullat på med massor av gratulationer, kramar och fina människor, gud vad uppskattad jag har känt mig & vad fina vänner jag har! älskar allihopa ♥
när jag kom hem ringde admir också & grattade mig & sen snackade vi på telefon en lång stund om varandras dag! :)
nu ska jag ta tag i lite spanska & ekonomiplugg och sen ska vi äta god mat här hemma för att fira min dag!
än en gång, tack så himla mycket för alla gratulationer! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lill nea

GRATTIIISS!!!!! :D :D

2011-04-26 @ 19:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0