and don't ever look back



and we both know how
how we're gonna' make it work when it hurts
when you pick yourself up
you get kicked in the dirt

snark ellen är megatrött!
sitter och kollar på mtv & väntar på att något ska hända så jag slipper plocka fram högen med läxor, pjew.
hade en supertrevlig dag/kväll/natt med martin iaf, thank you handsome! :) vi var smått galna & gick ner till sjön i det kalla vädret för att bada haha, helt galet kallt var det men duktigt att vi kom i ;) resten av kvällen åt vi mat, kollade på himym, köpte godis som vi inte åt och avslutade med en film som martin tyckte var jätteläskig tihi.
dock väckte han mig supertidigt för han var tvungen att åka.. så nu sitter jag här helt ensam i stället och funderar på hur dagen ska se ut. plugga måste jag iaf göra och förhoppningsvis så ska jag och rida i eftermiddag :)) ska bli supermysigt att hoppa upp på hästrygg igen! men vi får väl se.. nu ska jag försöka somna om i soffan!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: jjosse <3

vi ses sen! :)

2010-09-26 @ 11:10:46
URL: http://jjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0