they bring me to you

sådärja så var man nästan helt inne i det vanliga livet igen! i onsdags sov jag hos adam & fick därför mycket närmare till bussen på morgonen, värt! men det var rätt segt att ta sig upp medans han fick ligga kvar och sova i sängen :/ aja.. den dagen rulla på rätt bra iaf & jag deala till mig att göra mitt geografiprov nästa vecka ist (vi hade tydligen fått ett baoutaprov i geo när jag var borta) så då blev jag nöjd hihi.
idag gick vi kort dag, åh jag älskar torsdagar när vi börjar sent (senare) & slutar tidigt. så efter skolan åkte jag hem en stund, käka lite & åkte vidare till emma för att hjälpa henne att måla nya lägenheten :) blev en hel del prat eftersom vi inte har träffats och fått prata riktigt ordentligt med varandra på flera veckor och så fick jag gråta ut om allt jobbigt som är just nu.

det är så bra att ha emma, hon vet precis när jag inte mår bra & hon vet hur hon ska göra för att få mig på bättre tankar.. jag är så grymt tacksam över att hon finns där för mig och det är så sjukt att tänka att för ett par år sen så var hon i samma situation som jag är i nu & då fanns jag inte där för henne! jag betedde mig precis lika dumt mot henne som jag behandlas nu, rent av elakt. men jag vågade inget annat och hon förstår, och jag förstår hur dum i huvudet jag var nu och jag är så sjukt glad att jag bestämde mig för att skita i vad andra sa då och i stället ta tillbaka henne som min vän, min allra bästa ♥

men tillbaka till det aktuella nurå.. jag har precis tvättat bort all färg från målningen & ska snart krypa ner i sängen! i morgon ska vi ta skolfoto & sen slutar vi tidigt :) får se vad som händer efter det, ska förmodligen tillbaka till emma! meeen , godnatt & sov sött alla rara

btw.. jag gjorde geografiprovet idag iaf & jag tror jag satte det rätt bra ;) så förhoppningsvis så blir det inte omprov. och då är jag jävligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0