only chance i had to make it better

huhu. hittade två bilder som jag kunde jämföra lite fint från första & tredje dagen på cypern. kan även lägga till att nu är jag blek som en fryst liten räka igen! och jag saknar den varma stranden & min solbrända kropp!
känner att jag behöver en riktig liridonahelg! en gång i tiden hade jag en underbar vän som heter liridona, vi bodde grannar & umgicks dag ut och dag in.. (tihi det här låter som en saga) ..men så en dag flyttade dona till borås och jag har bara träffat henne en gång sen dess. hon flyttade när vi var hm.. elva? åh vad tiden går fort!
och vi har pratat om att träffas så många gånger men det blir ju aldrig aldrig av :/ men nu har vi bestämt att nästa helg hoppar jag på tåget till borås för att äntligen träffa henne igen! spännande ♥
men i morgon ska jag också unna mig lite roligt så jag åker och träffar fina folket på olgy & spenderar natten med martin, blir toppen :) sen på fredagen slutar jag supertidigt som vanligt och funderar på att åka in till örebro en stund och shoppa lite, måste bara få med mig någon pussgurka som vill göra mig sällskap!
puss på er fina människor

Kommentarer
Postat av: linnea

Hej ellen!!! länge sen man såg dig. Jag vet i alla fall vad du kan göra på lördag. Vad sägs om att komma och hälsa på oss på ridningen!! We miss you sooooo!! :(

Mvh lill nea

2010-09-30 @ 15:36:52
Postat av: ellen

åh hej gullunge! lördag kan jag tyvärr inte :( men det vore superkul att se er rida någon dag och se hur duktiga ni har blivit! jag saknar dig och alla andra talangfulla små pluttar också :( tills vidare får du följa mig på bloggen! puss på dig fina lilla linnea <3

2010-10-01 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0