you've got me good!

woah, halvsitter (sådär som är himla dåligt för ryggen om vi nu ska snacka ergonomi) i min tusen-kuddar-fyllda säng & ska alldeles snart sussa.
är så himla nervös inför matte b provet i morgon så det är inte klokt, har aldrig varit så nervös inför ett prov någon gång! kanske för att jag under senaste tiden har börjat se ett mönster i att faila alla prov vi har haft typ. inga ig än så länge men blö, känns inte alls att jag är på topp nu vad gäller skolan! andra året är mycket tuffare än första.
men nu är jag iaf så förberedd som jag kan bli efter att ha levt i matteboken dom senaste dagarna! lyckas jag inte på detta provet blir jag väldigt väldigt ledsen med andra ord. håll tummarna!
tur ändå att efter provet imorgon så har jag en supermysig helg att se fram emot! fredagen kommer fram till kvällen att spenderas med fina julia och så småningom möter vi upp martin, tar en fika med honom osv osv. efter det följer jag med martin hem till hans lägenhet & stannar där till söndagen! så är planerna än så länge haha. längtar som en tok efter att få träffa båda igen!
men nu ska jag sova så jag är pigg & har mina bästa hjärnceller med mig imorgon! puss sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0