no longer what you require - Howie Day

tänkte dela med mig av en bild på mig & roxis från sommaren, åh vad härligt det ser ut med blå himmel och bara ben, inte sant? fina minnen med dig! :) ♥
happy halloween raringar, eller vad man nu säger! glöm inte att ställa tillbaka klockan heller höhö, det kom jag ihåg minsann :)
gårkvällen spenderades faktiskt hemma med mammsen & pappsen i soffan med chips, godis & film. himla bra kvällar dom där.. dom allra bästa som finns att prata med måste vara ens föräldrar, visst? men ikväll blir det andra planer! bästa vän kommer nämligen lite senare så får vi se vad vi ska hitta på!
har faktiskt inte så många planer detta lov.. någon av dagarna ska jag till martin, förmodligen onsdag & då tänkte jag försöka hinna med att träffa julia också. sen på torsdag så är det kanske party på kvällen, vi får la se, och på fredag så är ju jag ensam hemma så får se vad jag klurar ihop att göra då :)
nu ska jag kolla på Top Dog USA haha. fick ju bilderna på valparna häromdan, kanske jag sa? och nu är jag helt ivrig att träffa dom små liven. ska bli så sjukt kul att få hem min lilla vovve när allt kommer omkring! nästan så jag inte kan förstå att det är bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0