guysnight out

åhherregud så trött jag är. kvällen igår resulterade i först en promenad med david & kajsa (hans vovve) och sen åkte vi vidare ner till johan, micke, nils & jim och käkade pizza med dom :) efter pizzamumset så åkte vi hem till david, kollade på himla massa roliga klipp på youtube, käkade godis och spelade gitarr (dom spelade, inte jag). sen gick vi vidare ut på promenad och hamnade i en klump på en gunga i en lekpark, en såndär stor rund korggunga, och snackade en massa länge länge tills vi börja frysa och gick hem till mig.
jag var så väldigt trött sen så det dröjde inte länge innan jag somnade haha, micke också. vaknade några timmar senare av att dom skulle gå hem.
aja det var en snabb sammanfattning av min kväll igår som faktiskt var himla kul! känner dock att jag har brist på tjejkompisar i askersund haha, fast å andra sidan så är det bättre att umgås med killar på ett sätt för dom snackar inte så jävla mycket skit som vissa tjejer gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0