never be afraid again

Sjutton vad kallt det är ute om dagarna nu, håller verkligen på att bli vinter! Men känns himla fint ändå för jag älskar vintern.. så sjukt mysigt med snö så det är inte klokt. dessutom växer jag aldrig upp från varken snöbollskrig eller snögubbar, det är en sån där del som alltid kommer hänga med mig skulle jag tro! av den lilla delen barn som finns kvar i mig så kommer snön alltid att ta fram skitungen haha.
enda delen av vintern som jag kommer sakna i år blir nog uteritterna på mysiga roxis! men hon får ut & hoppla fram i fulla farten över snötäckta ängar med nya ryttaren mysan i stället så det är nog bara jag som kommer sakna den delen hihi :) känns ändå himla bra att veta att roxane har det super & det verkar gå jättebra för henne och my, vilket känns extra roligt & bra!
idag åkte jag hur som helst hem från skolan efter första lektionen för jag mådde illa & var helt yr.. har växlat fram & tillbaka enda sen jag kom hem nu, kommer stundvis liksom.. så jag stannar nog hemma i morgon också och blir helt frisk! har ändå bara tre lektioner & ingen av dom speciellt viktig. jag ska i stället sitta hemma och trycka in matte i mängder i mitt pyttelilla huvud så att jag inte kuggar provet på torsdag! hoppas på fint väder också så jag kan ut & ta lite fina höstbilder!
ooooch snart är det fredag woho! kommer bli en helt underbar helg som först spenderas med Julia under fredagen & sen med min fina martin från fredag kväll till söndag. kan knappt vänta haha, saknar dom båda riktigt mycket så det kommer bli alldeles perfekt! nu ska jag hoppa in i duschen & sen tigga till mig lite massage av pappsen. puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0