godmorgon tihi

sweeeeet, sitter här med datan i knäet & vaknade alldeles nyss för dagen tihi.. ska man kalla det lat eller? hade förmodligen inte sovit så länge om det inte vore för att jag vaknade vid 7 på morgonen av att byggmupparna gick uppe på mitt tak för att lägga nytt tak! det var inte en liten stund som varierade mellan tunga fötter som hoppade fram och lät lite som en 80 kg gollum (ni vet den fula grejen i sagan om ringen), hammarslag & skruvar som borrades i och såklart allt jäkla snack haha. blev tokig där i min säng och ville bara somna om och på något sjukt sätt i allt oväsen så lyckades jag också, så duktigt ella :)
nu har jag tryckt i mig två mackor för den som ville veta & ska snart ta en promenad i fina höstvädret för att fota lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0