foreeeeeeever young.

hejhopp drogad tjock diskchampion? höhö. eller.. skitunge som inte var beredd på ett kameraklick?
Ibland önskar jag verkligen att jag var liten och ovetande igen för just nu sitter jag och drunknar i allt plugg som ska avklaras den här veckan! en så länge har jag bara konstaterat ett check på svenskan men har företagsekonomi, två engelska grejer och geografi kvar! puststonkstön osv osv. som sagt, ung & dum livet ut.. det vore allt himla skönt!
i morgon kommer i alla fall min fina pojkvän hit & stannar över natten och gud så det underlättar hela den här veckan vill jag lova.. att träffa honom kommer ge lite pepp mitt i allt skolkaos! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0